Reclame
Bekeken: 5115x

De politie heeft dinsdag de hulp ingeroepen van het publiek bij de zoektocht naar een vermiste vrouw uit Egmond-Binnen. De 48-jarige Heidi vertrok dinsdag aan het eind van de ochtend vanaf de Peperstraat in haar woonplaats. Dinsdagavond was ze nog steeds niet terecht.

De politie meldde dat ze mogelijk onderweg was op een witte fiets met zwarte fietstassen. Haar familie maakte zich zorgen over haar welzijn.

Woensdagochtend kwam het bericht van de politie dat zij inmiddels in goede gezondheid is gevonden. Iedereen die haar foto heeft gedeeld op social media, wordt gevraagd die weer te verwijderen.
Pin It
Reclame

Agenda